середа, 24 грудня 2014 р.

Власний особистісний і педагогічний портрет


   Я працюю в школі  37-й рік. Працюю в одній і тій самій СЗШ № 93. Починала вчителем російської мови та літератури, потім викладала зарубіжну літературу,  а зараз – українську мову та літературу.
    Мене завжди цікавила одна тема: « Виховання творчої особистості», тому мої учні завжди брали і беруть участь у творчих конкурсах,  пишуть наукові  ( МАНівські ) роботи.  Серед  них – переможці районних і міських олімпіад, призер міського етапу захисту МАНівських робіт, переможці  міських творчих конкурсів. Обдарованих дітей багато , треба просто їх побачити.
    Багато уваги приділяю виховній роботі. У цьому році у мене ювілейний випуск:  десятий раз випускаю 11-й клас!
    У нас було багато цікавих проектів:  команда КВК під назвою ДМК ( «Діти місіс Крецул») неодноразово перемагала в районних змаганнях, виходила на міський етап. Ми випускали  шкільну газету « Газета шкільна моя», перемагали в районній грі « Зірниця»,  в грі  Квест. Постійно беремо участь у художній самодіяльності школи. Їздимо на екскурсії. Неодноразово перемагали у шкільних змаганнях « Кращий клас школи».
 Це мій педагогічний портрет.
     А яка я людина? Мені здається, що креативна, трохи авантюрна, легка на підйом. Люблю свою роботу, тому що люблю дітей. Люблю читати, малювати, вирощувати квіти. Обожнюю своїх 3 онуків.

     Завершити свій портрет я хотіла б такими словами: « Вміння знаходити  обдарованих  і здібних дітей – талант, вміння їх вирощувати – мистецтво. Але найважливішим є любов до дитини».

1 коментар:

  1. Людмила Владиславівна є взірцем для молодих вчителів. Креативна, сучасна, енергійна, завжди готова прийти на допомогу.
    Педагог-організатор СЗШ№93 Кукіна І.О.

    ВідповістиВидалити